PROJECTES 3a AVALUACIÓ

Avui hem acabat els projectes de la 3a avaluació que vam començar dimarts a tots els cursos de l’ESO. Aquests treballs col.laboratius són els següents:

1r ESO: Preparats? – Un projecte on els grups de 1r organitzen una festa de benvinguda pels alumnes que l’any que ve vindran a fer 1r d’ESO al nostre institut.

2n ESO: Existeix l’envàs perfecte? – En aquest projecte els alumnes dissenyen i construeixen un envàs seguint els requeriments que el client els ha especificat.

3r ESO: Codis secrets – Els alumnes aprenen a utilitzar diferents codis secrets i creen una màquina enigma.

4t ESO: Reset Civilization II – L’alumnat crea una ciutat sostenible.

Després de treballar durant tota la setmana, avui l’alumnat ha fet les presentacions davant dels seus companys i tutors per explicar i justificar les seves propostes finals. Enhorabona a tots i totes per la feina feta!

Podeu veure fotografies del treball a l’aula al següent enllaç:

PROJECTES 3a AVALUACIÓ