PROGRAMA TECHNOVATION GIRLS: BUSQUEM MENTORES CIENTÍFIQUES

Aquest curs el nostre institut participa en el programa Technovation Girls. Aquest programa té per objectiu potenciar i fomentar les vocacions STEAM a les noies.
El programa està dividit en 3 parts:
– Tallers: organització de tallers per aprendre el funcionament de diferents entorns de programació d’aplicacions per a dispositius mòbils.
– Projecte: desenvolupament de l’aplicació en diferents fases (idea, disseny, programació i avaluació).
– Presentació: presentació del projecte en llengua anglesa.
Durant tot aquest programa les alumnes estaran acompanyades per professorat de tecnologia de l’institut i, a més a més, tindran una mentora externa. Aquesta mentora pot ser una dona enginyera, científica, etc. o estudiant universitària de l’àmbit de les STEM. Així doncs, cadascun dels grups tindrà professor/a de tecnologia i mentora externa.

És per aquest motiu que necessitem la col.laboració de familiars o exalumnes (dones) que hagin estudiat alguna carrera relacionada amb les STEAM i vulguin fer de mentores d’algun grup. Les hauran d’ajudar i guiar durant tot el procés i rebran una petita formació (en anglès i asíncrona). Si esteu interessades podeu contactar amb el professor de tecnologia Albert Esteve a través del seu correu electrònic: a.esteve@sert.cat