PRIMER PREMI AL FÒRUM EDURECERCA DE TR

El passat dimecres 19 d’abril es va celebrar el XIX Fòrum de Treballs de Recerca de Castelldefels a la Biblioteca Ramón Fernàndez Jurado al que es van presentar els treballs de recerca d’alumnes de 2n de Batxillerat de diversos centres educatius de la nostra ciutat.

El primer premi va ser per dos alumnes del nostre institut, l’Héctor López i la Scarlet Hernández pel seu TR “El sentit de l’olfacte en les formigues”. Volem felicitar-los tant a ells com a la seva tutora de TR, la professora de biologia María José Jaso per aquest fantàstic premi. Volem també felicitar a dues alumnes més, els treballs de les quals van ser seleccionats per participar, la Laia Calasán i l’Ariadna Benítez. Enhorabona!!!

A continuació us mostrem algunes fotografies de la jornada:

FÒRUM DE TR

També podeu veure un vídeo resum de tots els treballs presentats al següent enllaç:

VÍDEO XIX FÒRUM DE TR DE CASTELLDEFELS