LES VOLUNTÀRIES D’AIESEC JA SÓN AMB NOSALTRES

Les voluntàries del Projecte AIESEC ja són amb nosaltres: La Petra i l’Anastàsia.
Han vingut amb molta il·lusió a treballar i conscienciar els nostres alumnes sobre el mediambient, concretament sobre l’Agenda 2030 de la ONU, en anglès. La Petra i l’Anastàsia, que estaran amb nosaltres fins a primers de març, treballaran amb tots els nivells, de 1r d’ESO a 2n de Batxillerat.  És una oportunitat fantàstica per a que els nostres alumnes millorin la seva competència oral en llengua anglesa alhora que coneixen el pla d’acció de l’Agenda 2030, un programa impulsat per la ONU que proposa 17 objectius de Desenvolupament Sostenible. Durant la seva primera setmana al Sert crearan un projecte sobre ciutats sostenibles amb els grups de Batxillerat.

Us anirem informant del seu treball a l’aula en les properes setmanes.
Esperem que sigui una bona experiència per tots!

A les fotografies podeu veure la Petra i l’Anastàsia acompanyades per la cap de departament de Llengües estrangeres, la Yvonne Planas, i la nostra ex alumna, la Maria Fernández, també voluntària d’AIESEC.