L’ALUMNA CLAUDIA PINO CREA UNA PRESENTACIÓ DE CONSCIENCIACIÓ SOBRE LA PANDÈMIA

La nostra alumna Claudia Pino, de 2n d’ESO, ha creat una presentació sobre la Covid-19 en la que ha tractat diferents aspectes per intentar conscienciar els seus companys sobre la pandèmia i sensibilitzar-los sobre la importància de mantenir les mesures per evitar la propagació del virus. La mateixa Claudia és l’encarregada d’exposar la seva presentació a la resta d’alumnes de 2n d’ESO i d’explicar-los els continguts de la mateixa, entre els que es troba una ampliació de la base teòrica del que és un virus, especificant les característiques i curiositats de la Covid-19, les mesures de prevenció i fins i tot, un experiment sobre les diferents càrregues virals que pot haver en una persona depenent del tipus de contagi. Durant tota aquesta setmana la Claudia ha passat per tots els grups de 2n per fer la presentació als seus companys.

La idea de fer aquesta xerrada i presentació va sorgir de la pròpia Claudia, que en tot moment ha demostrat tenir una gran iniciativa pròpia, fantàstiques aptituds comunicatives per transmetre el seu missatge de conscienciació i que ens fa preveure la gran divulgadora científica en la que es convertirà! Felicitats i moltes gràcies, Claudia!