EXPORECERCA JOVE: FABIO MORA PRESENTA EL SEU TREBALL DE RECERCA

L’alumne de 2n de Batxillerat Fabio Mora va presentar el seu TR “Elaboració d’un dron des de zero i amb un pressupost limitat” a l’Exporecerca Jove i va ser escollit per exposar-ho a la fira que es va celebrar al Campus La Salle a Barcelona.

L’Exporecerca Jove és una fira de recerca internacional oberta al públic celebrada des de l’any 2000, on joves de secundària i batxillerat d’arreu del món presenten els seus projectes d’investigació durant tres dies en stands personalitzats per ells mateixos, difonent i donant a conèixer la seva recerca al públic visitant.

Durant tres dies, dijous 7, divendres 8 i dissabte 9 de març, el Fabio va estar exposant el seu TR als visitants i jurats de la fira. El seu treball s’ha endut el Premi de la Societat Catalana de Tecnologia.

Enhorabona per la feina feta, Fabio!