ESPECTACLE “ROMANCERO GITANO”: 2 D’ABRIL 19H A LA SALA CENTRE CÍVIC VISTA ALEGRE

El proper dissabte 2 d’abril estrenem l’espectacle “Romancero Gitano” de Federico García Lorca representat per 10 alumnes de 2n de Batxillerat. L’obra començarà a les 19h, té una durada aproximada d’una hora i l’entrada, un preu de 2 euros. Tindrà lloc a la Sala Centre Cívic Vista Alegre (Carrer de Mansió 31a, Castelldefels).

La idea d’aquesta representació va sorgir durant les classes de Literatura Castellana de 2n de Batxillerat ja que el text forma part de les lectures obligatòries de les PAU 2022 per a l’esmentada matèria. El departament de Llengua Castellana se’n fa càrrec de la direcció i posada en escena, però també hi intervenen els departaments de Música i Plàstica.

Us animem a que vingueu acompanyats de família i amics a gaudir d’aquest espectacle que els nostres alumnes han estat preparant amb molta il.lusió i dedicació!

Us hi esperem!