EL SERT PARTICIPA PER 3R CURS CONSECUTIU AL PROGRAMA AIESEC

Per tercer curs consecutiu, el nostre centre participa en el Projecte AIESEC i enguany comptem de nou amb dues voluntàries: la Nisara i l’Annika, que arriben des de Sri Lanka i dels Països Baixos respectivament.
Han vingut amb molt d’entusiasme per treballar amb el nostre alumnat sobre els objectius de l’Agenda 2030 de la ONU. Les voluntàries faran diverses activitats en llengua anglesa i treballaran amb 2n d’ESO, ja que tenen una hora setmanal més d’anglès que la resta de cursos, i amb 4t d’ESO, que finalitzen etapa. Durant les sessions a l’aula, els alumnes podran millorar la seva competència oral en llengua anglesa ja que la llengua vehicular és l’anglès, alhora que coneixeran el pla d’acció de l’Agenda 2030, un programa impulsat per la ONU que proposa 17 objectius de Desenvolupament Sostenible. Les voluntàries estaran amb nosaltres sis setmanes, durant les que faran diferents projectes que enguany estan relacionats amb els següents temes:

2n ESO:

• Good Health and Wellbeing (Salut i Benestar)
  • Responsible Consumption and Production (Producció i Consum Responsables)

4t ESO:

• Els alumnes escolliran l’objectiu a treballar segons els seus interessos personals.

Podeu veure algunes imatges del treball a l’aula a continuació:

AISEC 21-22