ECOFESTA

El diumenge 17 de març vam celebrar al nostre centre la tradicional Ecofesta. Tots i totes les assistents; alumnat, famílies, professorat i personal del centre vam gaudir d’un matí on vam poder participar en tallers de ioga, de jocs matemàtics, de pintura, de maquillatge i de decoració amb henna, entre d’altres. També es va organitzar una cursa i un torneig de bàdminton. A més, vam poder degustar deliciosos pastissos a la cantina de l’alumnat de 4t i comprar objectes de segona mà al mercat solidari. Com és tradició, l’alumnat de 1r d’ESO va deixar la seva empremta pintant un mural de plantes i flors al pati.

Va ser un matí d’allò més entretingut! Volem agrair la col.laboració de totes les persones que van organitzar tallers i de l’AMPA del centre. Moltes gràcies també a tots i totes les que vau venir a passar una estona amb nosaltres!

Podeu veure algunes fotografies de la jornada a continuació:

ECOFESTA 23-24