AUXILIAR DE CONVERSA DE FRANCÈS

Donem la benvinguda a la nostra auxiliar de conversa de francès, la Solenn Le Roux!

La Solenn, que ve de Nantes (França), es quedarà amb nosaltres tot el curs per donar suport lingüístic a l’aula i fomentar el desenvolupament de les competències comunicatives de l’alumnat alhora que aprenen altres maneres de viure, altres costums i altres formes d’entendre el món.

La tasca de l’auxiliar de conversa és la de recolzar les activitats d’ensenyament-aprenentatge d’aula programades pel professorat, amb la finalitat de desenvolupar i millorar la competència oral de l’alumnat. Això s’aconsegueix bàsicament fomentant la conversa activa entre l’auxiliar i petits grups d’estudiants. A més, l’auxiliar de conversa esdevé un model lingüístic per als alumnes i és una valuosa font de coneixements pel que fa a la cultura i les tradicions del seu país.

Sens dubte, poder gaudir d’un auxiliar de conversa en el nostre centre suposa tenir un recurs de primer ordre per estimular l’aprenentatge de la llengua francesa i tota la comunitat educativa valorem els avantatges d’aquest recurs i desitgem que la presència de la Solenn a l’institut sigui ben profitosa!