ACOLLIDA ERASMUS+ AL SERT

Aquesta setmana el nostre centre ha acollit a l’alumnat i professorat eslovac, francès i portuguès que participen amb nosaltres al programa Erasmus+.

Tots ells van arribar dilluns a la tarda i el dimarts al matí ja estaven preparats per començar les activitats programades pel projecte “Wildfire Prevention”, fil conductor de la mobilitat, en el que han participat en col.laboració amb tres investigadores de la UOC. A la tarda del mateix dimarts van desplaçar-se en tren fins a Barcelona on van poder gaudir d’una visita guiada en anglès a la Sagrada Família i un passeig per veure els monuments més emblemàtics de la ciutat.

El dia següent, dimecres, va començar amb un tour per Sitges on van poder també visitar el museu Cau Ferrat i posteriorment explorar el seu costat més artístic amb un taller d’art per tal d’expressar allò que senten quan hi ha un incendi forestal. A la tarda van tornar a Castelldefels per fer una visita guiada per l’Olla del Rei, espai natural i refugi per molts animals que habiten aquesta zona protegida en mig de la ciutat. Allà també van tenir una visita guiada de la ma d’activistes mediambientals sobre la biodiversitat i la crisi climàtica.

El dijous al matí van tenir l’oportunitat de participar en un taller de robòtica organitzat pel Departament de Tecnologia del nostre institut i a la tarda van desplaçar-se fins al Parc Natural de Can Domènech a Sant Cugat per conèixer el paper del seu ramat de rucs per evitar incendis. Després de dinar van visitar el Parc de la Ciutadella i el barri d’El Born.

Avui divendres, l’alumnat Erasmus ha visitat Cal Ganxo on han fet un taller organitzat per Fundaesplai i un altre per agents forestals, tot al voltant de la prevenció d’incendis. Al vespre es farà la festa de comiat i demà dissabte tindrà lloc l’acte de tancament de la primera mobilitat d’aquest curs.

Desitgem que tot l’alumnat i professorat Erasmus+ que hem tingut el plaer d’acollir aquesta setmana, hagin gaudit molt d’aquests dies i ens acomiadarem diumenge amb moltes ganes de tornar-nos a veure en els propers mesos per a les diferents mobilitats del nostre alumnat a la resta de països, Eslovàquia, França, Portugal i també Holanda, que ens visitaran a la primavera.

Volem agrair la col.laboració de la UOC, la plataforma del l’Olla del Rei, Cal Ganxo, Fundaesplai i l’Ajuntament de Castelldefels durant aquesta setmana.

Al següent enllaç podreu veure totes les fotografies i vídeos de les activitats d’aquesta setmana que anirem actualitzant en els propers dies:

ACOLLIDA ERASMUS AL SERT

També podeu seguir el dia a dia del projecte al nostre compte d’instagram: @inssert