PROJECTE CARNAVAL

Des del passat dijous 4 de febrer i durant quatre dies els alumnes de l’ESO, de 1r a 4t, han estat treballant en el Projecte Carnaval. Aquest projecte consisteix en crear una disfressa per tutories distribuint les tasques per portar-ho a terme en petits grups col.laboratius. Es tracta d’un projecte on es treballa la competència digital ja que els alumnes han de crear diferents presentacions multimèdia, com ara moodboards i power points i també han de crear un blog i fer muntatges d’àudio i vídeo. Altres competències que s’avaluen són la de l’àmbit d’educació física a partir de la creació d’una coreografia i la de l’àmbit artístic, ja que els alumnes han de fer les seves pròpies disfresses i tots els elements que formen part de l’escenografia. Aquest curs la temàtica de la disfressa s’havia d’escollir depenent del curs, a 1r i 3r d’ESO havia d’estar relacionada amb l’àmbit científic i tecnològic, i a 2n i 4t, amb l’àmbit social i humanístic.

Finalment, el divendres 12 de febrer totes les tutories van presentar les seves disfresses i coreografies que enguany,  degut a les restriccions per la pandèmia, van ser gravades al pati de l’institut i seran mostrades a la resta de grups a la tutoria de dimecres 17. A partir del visionat de les actuacions es farà com cada any un concurs per nivells on es tindran en compte els aspectes treballats durant el projecte. Tots els grups han fet molt bona feina i la creativitat ha donat lloc a fantàstiques representacions que, a més, han contribuït a la cohesió de grup de les tutories mitjançant el treball en equip.

A continuació podeu algunes fotografies:

PROJECTE CARNAVAL 2021