JARDINERIA AL SERT

ACABADES LES TASQUES DE SERVEI COMUNITARI “Jardineria al Sert”
El curs comença la seva recta final i molts projectes i activitats van finalitzant també. És el cas de l’activitat de Servei Comunitari de 4ESO “Jardineria al Sert”, que s’ha desenvolupat durant set dimarts a la tarda els mesos de març, abril i maig. Amb l’assessorament del Sr. Joan Querol, professor d’Educació Primària jubilat i aficionat a les tasques del camp, els alumnes de 4ESO Sergi, Pol, Ferran, Dylan, Éric, Guillem i Dídac han acondicionat les jardineres amb evònimus del pòrtic de bambú, el qual també han vernissat, i han après a tallar la gespa de la zona exterior davantera de l’institut. Aquestes i altres activitats han permès als alumnes adquirir noves habilitats alhora que han passat estones força distretes, segons afirmen els propis interessats.

Podeu veure algunes fotografies dels treballs a continuació:

JARDINERIA AL SERT