GRADUACIONS 4t ESO i 2n BATXILLERAT

Ahir divendres es van celebrar els actes de graduació i comiat de les promocions de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat al gimnàs del nostre centre. El primer acte, la graduació de 4t, va començar a les 18:00h amb un discurs del nostre director, en Juan Manuel Cazorla, que va destacar, entre altres coses, l’alegria que suposava poder gaudir de nou després de molts mesos de pandèmia, d’una jornada d’aquestes característiques on alumnat, famílies i professors vam retrobar-nos per celebrar una ocasió tan important i emotiva. Seguidament, vam escoltar altres discursos d’alumnes i tutors i també vam veure un recull de fotografies dels últims quatre anys a l’institut dels nois i noies de 4t en un vídeo creat per l’ocasió. També vam gaudir de la música de la mà de l’alumna Blanca Alcubierre, que va tocar una peça al piano. Finalment, es va fer entrega dels diplomes amb els quals l’alumnat es va poder fer una foto pel record al photocall. Un cop acabat l’acte, els nois i noies van fer un pica pica al menjador del centre abans d’acomiadar-se dels seus companys. A tots i totes, tant si seguiu els vostres estudis de Batxillerat al Sert o marxeu a un altre centre, us desitgem moltíssima sort!

Un cop acabada la graduació de 4t, tocava el torn a la nostra promoció de 2n que van començar a entrar a l’acte a les 19:30h. Després d’escoltar unes paraules del director i discursos d’alumnes i professors, les alumnes Elisabeth i Anna Campanales van tocar una cançó amb l’ukelele i la guitarra. També vam veure un vídeo amb moments dels nois i noies en la seva etapa educativa a l’ESO i el Batxillerat i, com no, seguidament va tenir lloc la tradicional entrega de diplomes. Els nois i noies, emocionats, il.lusionats i a punt de començar una nova etapa fora de l’institut, s’abraçaven mentre es dirigien al seu pica pica per acabar un vespre tan emotiu. A vosaltres també us desitgem molta sort; si us presenteu a les PAU, ànims i força, confieu en vosaltres! esteu molt ben preparats! I si el vostre camí és un altre diferent, també us desitgem el millor en aquesta nova etapa!

A tots i totes, que heu estat amb nosaltres aquests darrers cursos, sabeu que al Sert sempre hi tindreu casa vostra!

A continuació podeu veure imatges de les dues graduacions:

PROM 4t ESO 2022

PROM 2n BATXILLERAT 2022