ERASMUS+ A CASALMAGGIORE, ITÀLIA

Nou alumnes de 4t d’ESO van arribar a Casalmaggiore, Itàlia, el 26 de març per participar en el projecte “Olympism” juntament amb alumnat francès, polonès i italià. Han estat treballant a l’institut I.I.S. G. Romani envers aquest eix però també han tingut temps per visitar llocs formidables com ara Verona -on han descobert la història de Romeo i Julieta a més d’ uns fantàstics mosaics romans, el pou de l’amor, l’amfiteatre i l’entranyable Piazza delle Erbe- i Sirmione, banyada pel llac de Garda, on han pogut recórrer les famoses coves de Catulo. No només han après i aprofundit en la temàtica sinó que han viscut amb les seves nou famílies italianes, tot assaborint l’autèntica gastronomia italiana i admirant ciutats monumentals tan importants com les ja mencionades Verona i Sirmione,  i també Pisa o Lucca. Sens dubte tota una experiència acadèmica, cultural i personal!

Ara només queda preparar una bona acollida de l’11 al 17 de maig al Sert per a l’alumnat francès i italià que ens visitarà i demostrar que nosaltres també podem ser uns grans amfitrions!

Podeu veure fotografies de l’experiència a continuació:

ERASMUS+ CASALMAGGIORE