EL SERVEI COMUNITARI DE 4ESO COMENÇA A L’OLLA DEL REI

El passat 4 de febrer alguns alumnes de 4ESO ja van començar el seu cicle de 10 hores de Servei Comunitari. Durant el que resta de curs, i com a part del currílum de 2n Cicle d’ESO, tot l’alumnat de 4ESO oferirà els seus serveis en algun dels cinc àmbits establerts per la coordinació del centre (Solidaritat i cooperació, Participació ciutadana, Suport a necessitats bàsiques, Acompanyament a l’escolarització i Medi ambient).

Precisament, dins del marc d’aquest darrer àmbit, un grup reduït d’alumnes va muntar cinc caixes-niu que seran instal.lades en l’Olla del Rei, espai verd molt proper al centre i d’un gran valor mediambiental i ornitològic. Es tracta d’un projecte anomenat “Seguiment de caixes-niu i menjadores per ocells”, que compta amb l’ajut inestimable de la Laura Vilardell i la Marta Segarra, dues expertes integrants de la Plataforma “Salvem l’Olla del Rei, i amb la la col.laboració de la Regidoria de Medi Ambient de l’ajuntament de Castelldefels. Aquests alumnes faran duran els propers mesos censos i observacions d’aus diürnes i nocturnes. L’objectiu és sensibilitzar la població del gran valor ornitològic que posseeix aquest espai.