CAMPANYA DE RECOLLIDA D’ALIMENTS AL SERT (del dijous 20 al divendres 28 de maig)

A tota la comunitat educativa de l’institut Josep Lluís Sert,

Som alumnes de 4t d’ESO i estem fent un servei comunitari en col·laboració amb Càritas. L’objectiu d’aquest projecte es solidaritzar-nos amb les persones més necessitades de Castelldefels. La nostra aportació a Càritas consistirà en una recollida d’aliments que es portarà a terme els dies 20, 21, 25, 26, 27 i 28 de maig de 10:10h fins a les 10:35h i de 12:35h a 12:50h, durant el primer i segon pati. Els aliments preferibles per portar són: Tonyina, arròs, llegums, fruita en conserva, llet, salsa, productes per nadons, pasta, galetes, xocolata i altres productes no pereceders.

També passarem per les classes de l’institut a informar als alumnes. Cal recordar que això es completament voluntari i que ningú està obligat a portar res. Aquests aliments es donaran a Càritas, que s’encarregaran que arribin a persones que no es poden permetre comprar certs productes.

Us adjuntem a continuació l’enllaç de la organització de Càritas per si voleu informar-vos sobre on doneu els vostres productes.

ACTUALITZACIÓ 26 DE MAIG: Necessitem més aliments i queden pocs dies, per això ampliem la recollida fins el divendres 28! Us animem a ajudar-nos en aquest projecte! Gràcies!