ACOLLIDA ERASMUS+ A CASTELLDEFELS

Dins del programa Erasmus+, de l’11 al 17 de maig 20 alumnes del Sert de 4t d’ESO han acollit a 9 alumnes del Liceo I.I.S. G. Romani di Casalmaggiore (Itàlia) i 11 alumnes del Lycée Jean Bart de Dunkerque (França). Es tracta de la segona part de la mobilitat ja que els nostres alumnes ja van estar a França de l’1 al 7 de març i a Itàlia del 26 de març a l’1 d’abril.

Durant aquests dies, els 40 joves han aprofundit en el tema de l’Olimpisme i Urbanisme de la ciutat de Barcelona, gràcies a tallers en anglès com ara Barcelona Escape Room, Barcelona Skyline o “Without Limits” al Museu Olímpic de Barcelona. A més, van poder visitar l’anella olímpica, la Sagrada Família i la Barcelona modernista. Òbviament, també els vam mostrar la nostra ciutat, Castelldefels, on han pogut gaudir d’una visita guiada en anglès al castell i de diverses activitats al Canal Olímpic. Sens dubte l’acollida Erasmus+ ha estat una gran oportunitat per donar a conèixer la nostra gran riquesa cultural i per aprendre gràcies al treball cooperatiu entre joves de diferents nacionalitats.

Us mostrem algunes imatges de les activitats a continuació:

ACOLLIDA ERASMUS+ A CASTELLDEFELS

També podeu veure un vídeo resum al nostre compte d’instagram @ins.sert