PROJECTE MART XXI

El Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a Castelldefels va tornar a celebrar el projecte “Mart XXI: és possible una colònia humana a Mart?” en dues edicions. La primera va tenir lloc des del 26 de gener fins a l’1 de febrer i la segona, del 2 de febrer fins al 8. El nostre centre participa cada curs en aquest projecte que té com a centre d’interès l’establiment d’una colònia marciana i que intenta fomentar la vocació científica entre els alumnes de 3r i 4t d’ESO. L’alumnat que hi participa pren part a l’aprenentatge de la ciència i la tecnologia i a les diferents missions al planeta vermell i ho fa a partir d’activitats basades en l’experimentació als laboratoris de la UPC.

MART XXI