TECHNOVATION GIRLS: TALLER DE DESIGN THINKING

El passat dimecres dia 7 de febrer un grup de noies de 2n i 3r d’ESO va participar al taller de Design Thinking de Technovation Girls al Barcelona Technology School. Dones que treballen en l’àmbit de la tecnologia a l’empresa GFT van ajudar als nostres equips d’alumnes a detectar un problema o necessitat que existeix a la comunitat per desenvolupar una aplicació que el solucioni. Exemples d’aquestes situacions que es donen i poden suposar una necessitat serien detectar que no es recicla correctament o crear una aplicació per ajudar a persones amb discapacitat.

Totes les alumnes van coincidir que el taller va ser molt profitós i les va ajudar a detectar el problema i començar a dissenyar la seva aplicació.

Podeu veure imatges a continuació:

TECHNOVATION GIRLS