LES VOLUNTÀRIES DEL PROJECTE AIESEC JA HAN ARRIBAT AL NOSTRE CENTRE

Per segon curs consecutiu, el nostre centre participa en el Projecte AIESEC i enguany comptem de nou amb dues voluntàries: la Giulia i l’Olga.
Han vingut amb moltes ganes de treballar i conscienciar els nostres alumnes sobre el mediambient, concretament sobre l’Agenda 2030 de la ONU. Així doncs, la Giulia i l’Olga faran diverses activitats en llengua anglesa i treballaran amb 2n d’ESO, ja que tenen una hora setmanal més d’anglès que la resta de cursos, i amb 4t d’ESO, que finalitzen etapa .  És una oportunitat fantàstica per a que els nostres alumnes millorin la seva competència oral en llengua anglesa alhora que coneixen el pla d’acció de l’Agenda 2030, un programa impulsat per la ONU que proposa 17 objectius de Desenvolupament Sostenible. Les voluntàries estaran amb nosaltres sis setmanes, durant les que faran diferents projectes relacionats concretament amb els següents temes:

2n ESO:

• Life below water
  • Life on land
  • No poverty
  • Zero hunger

4t ESO:

• Sustainable Cities and Communities
  • Responsible Consumption and Production

Segur que, al igual que el curs passat, serà una experiència molt profitosa per tots i totes!

L’Olga i la Giulia

Les voluntàries amb la cap de departament de Llengües Estrangeres, la Yvonne Planas.