ERASMUS+ A ESLOVÀQUIA

La mobilitat Erasmus+ a l’Institut Základna skola Andreja Sládkovica a Eslovàquia ha reunit 8 alumnes de 2n d’ESO del nostre centre amb alumnes del ‘Instituto Comprensivo “G.Verga” d’Itàlia, del Collège Boris Vian de Dunkerque i del Collège Maryse Condé de la Désirade (Illa de Guadalupe) per tal de treballar les energies renovables, la tecnologia i el medi ambient. Aquesta setmana d’intercanvi, després d’haver acollit els alumnes eslovacs al novembre, ha suposat un aprenentatge en molts nivells de la seva vida personal i social. Han viscut amb les famílies, han conegut la gastronomia, els llocs més populars de la zona i han realitzat tota mena d’activitats en el seu temps lliure.

Vivències, experiències i creixement acadèmic en un marc inigualable que atorga sentit als valors europeus de la democràcia, igualtat i llibertat.

A continuació, podeu veure fotografies i vídeos del viatge:

ERASMUS+ A ESLOVÀQUIA