REPTE CODEWEEK

El passat 19 d’octubre l’alumnat de 2n ESO va participar en el repte de codeweek d’educació “dissenya la teva mascota” amb scratch i plaques microbit cedides pel CRP de Castelldefels.

L’objectiu d’aquesta jornada és potenciar i visibilitzar la programació des de totes les escoles de Catalunya. El repte està pensat perquè hi pugui participar alumnat amb diferents nivells de coneixement de programació, però que estiguin familiaritzats amb l’entorn de programació triat; Scratch (Inicial i Avançat) o Microbit.

Durant la setmana també van realitzar activitats de programació alumnat de primer d’ESO durant l’hora del pati i l’experiència va ser molt positiva.

Al següent enllaç podreu trobar informació i un mapa on es troba el nostre institut i els projectes que es van realitzar

A continuació podeu veure fotografies de les sessions i un vídeo on les alumnes de 2n Blanka Szekely i Nerea Masip ens mostren el seu repte.

REPTE CODEWEEK 2021

DIPLOMES PARTICIPANTS CODEWEEK 2021