JUGUEM ALS JOCS DEL PROJECTE “PREPARATS?”

En les darreres setmanes l’alumnat de 1r d’ESO ha dedicat una hora de tutoria a jugar als jocs que els seus companys que ara estan cursant 2n d’ESO van crear a finals del curs passat pel projecte “Preparats?”. Durant l’activitat, han tingut la oportunitat de posar a prova els seus coneixements sobre els diferents temes dels jocs, com per exemple continguts de les matèries que es cursen a 1r o aspectes sobre el nostre institut i el seu funcionament. A més han passat una estona d’allò més entretinguda amb els seus companys de classe!

Aquests jocs són producte de la creativitat de l’alumnat de 1r d’ESO del curs passat que, a partir d’un projecte on la tasca final és preparar una sèrie de jocs de benvinguda pels alumnes de primària que el curs següent s’incorporen al nostre centre, serveixen per repassar continguts claus del curs i posar en pràctica les seves destreses digitals i també manuals. Per l’alumnat de 1r d’enguany ha estat també una introducció al projecte que realitzaran ells també a finals de curs.

A continuació podeu veure algunes fotografies dels jocs:

JOCS “PREPARATS?”