COMENCEN ELS PROJECTES DE LA 3a AVALUACIÓ

Avui comencen els projectes de la 3a avaluació a tots els nivells de l’ESO, que tindran una durada de 4 dies i es realitzaran en grups col.laboratius.

1r ESO: Preparats? – Un projecte on els grups de 1r creen jocs de taula amb els que jugaran els alumnes que l’any que ve vindran a fer 1r d’ESO al nostre institut. Aquests jocs tenen objectius diversos, entre ells conèixer l’institut i els nous companys i repassar continguts de primària.

2n ESO: Existeix l’envàs perfecte? – En aquest projecte els alumnes dissenyen i construeixen un envàs seguint els requeriments que el client els ha especificat.

3r ESO: La Revista – Els alumnes creen una revista digital amb articles en els diferents idiomes que s’imparteixen al nostre centre.

4t ESO: Reset Civilization II – L’alumnat crea una ciutat sostenible.