COMENÇA EL PROJECTE AVANCEM

La setmana passada va començar el projecte Avancem a tots els grups de l’ESO del nostre centre. L’objecte d’aquest programa és reforçar la competència plurilingüe dels alumnes implementant un ensenyament de les llengües competencial que incentivi i faciliti la col·laboració i el treball coordinat entre els professors de llengua. Enguany és el tercer curs que el nostre institut participa en el programa i aquest cop la temàtica comuna ha estat treballar textos relacionats amb el nadal. Els alumnes han practicat diferents tipologies textuals i també han treballat la competència digital, ja que la tasca final d’algunes activitats ha estat la creació d’un blog o la gravació d’un tutorial utilitzant diferents eines d’edició d’imatge i vídeo. A continuació podeu veure algunes fotografies del treball dels alumnes a l’aula.