VISITA A LA FÀBRICA DAMM

El passat 4 de Novembre els nostres alumnes d’Economia de l’Empresa de 2n de Batxillerat van fer una visita a la fàbrica que DAMM té al Prat de Llobregat. D’aquesta manera van tenir l’oportunitat de conèixer de primera mà la història de l’empresa, el procés de fabricació, emmagatzematge i distribució de la cervesa així com el compromís de sostenibilitat ambiental d’una empresa agroalimentària reconeguda.
La visita va començar amb un vídeo presentació del Grup Damm, que ens va permetre conèixer l’evolució de l’empresa, des de els seus inicis fins al moment actual, i el procés d’elaboració de la cervesa des de el cultiu de les matèries primeres fins a l’obtenció del producte final.
A continuació vam entrar a les instal·lacions de la planta de producció i d’envasament on vam poder observar els dipòsits on es guarda el gra, els tancs de fermentació del llevat i els diferents sistemes automatitzats que es fan servir dintre de l’empresa.
Seguidament vam acabar fent un tast de cervesa sense alcohol a l’espai que la fàbrica té destinat per fer-ho.
Alumnes i professors destaquem el resultat positiu d’aquesta sortida i agraïm la magnífica acollida que vam rebre per part del personal de DAMM.