VISITA A JARFELS

SORTIDA A JARFELS 1r BATXILLERAT

El passat 4 de Novembre els nostres alumnes d’Economia de l’Empresa de 1r de Batxillerat van fer una visita a JARFELS. D’aquesta manera van tenir l’oportunitat de conèixer de primera mà la realitat d’una empresa especialitzada en obres de jardineria, manteniment d’espais verds i restauració paisagística.
La visita va començar amb una presentació de JARFELS que ens va permetre obtenir una imatge global de l’empresa en tant que organització. Vam conèixer la seva història, les diferents divisions departamentals que la composan, així com elements de la gestió dels recursos humans,
A continuació vam visitar les instal·lacions on vam poder observar els espais destinats a cadascuna de les àrees funcionals, la maquinària, els elements de transport i el taller de reparació.
Alumnes i professors agraïm la magnífica acollida que vam rebre per part de la Sílvia Culleré, Directora General de l’empresa, i destaquem el resultat positiu d’aquesta sortida.

jar-2

jar-3