ALUMNES DEL SERT REPRESENTARAN “ROMANCERO GITANO”, DE FEDERICO GARCÍA LORCA

L’espectacle, on intervenen principalment alumnes de 2n Batxillerat, s’oferirà amb la modalitat de taquilla inversa per a tot tipus de públic el 2 d’abril a les 19h, a la Sala Centre Cívic Vistalegre.

Com a resultat d’una idea sorgida durant les classes de Literatura Castellana de 2n de Batxillerat, 10 alumnes estan preparant una versió dramatitzada del famós poemari de l’autor de la Generació del 27. El text forma part de les lectures obligatòries de les PAU 2022 per a l’esmentada matèria. El departament de Llengua Castellana se’n fa càrrec de la direcció i posada en escena, però també hi intervenen els departaments de Música i Plàstica.

Els alumnes estan fent un esforç important, ja que, tot i trobar-se en el darrer curs de Batxillerat, assagen un cop a la setmana després de les classes i també durant alguns esbarjos. La intenció és la d’arribar a un espectacle integral, on hi hagi música, dansa, veus i moviment.

No cal dir que, a cinc setmanes de la representació, qualsevol ajut per part de qualsevol membre de la comunitat educativa serà benvingut, ara que ja cal anar enllestint detalls, principalment d’escenografia i vestuari.

Properament s’informarà de més detalls per a poder gaudir d’aquest espectacle, que continua la coneguda tradició teatral del nostre centre.