ERASMUS+ A PARÍS

El passat mes de febrer, 12 alumnes de 4t d’ESO van participar en una mobilitat amb l’institut Lycée Montesquieu, a la localitat d’Herblay-sur-Seine (París). Durant una setmana, els nostres alumnes van poder fer immersió en llengua francesa. Va ser una experiència molt enriquidora que segur que mai oblidaran!

Podeu veure fotografies al següent enllaç:

ERASMUS+ PARIS

Desplaça cap amunt
Ves al contingut