L’experiència Erasmus+ a Eslovàquia, Sliac, que han viscut 11 alumnes 2n d’ESO ha estat FORMIDABLE!
Juntament amb alumnat de Finlàndia i les seves parelles eslovaques -a les quals ja van acollir al mes de novembre- s’han engrescat en tallers sobre cuina, artesania eslovaca i tecnologia, a més d’aprofondir en els valors europeus i en el descobriment del patrimoni eslovac tot descobrint la ciutat Banska, el balneari de Sliac i el castell de Pusty. També els hi ha quedat temps per divertir-se amb les lliçons de golf i donar-ho tot a la festa discoteca.
La setmana del 20 al 26 d’abril ha estat plena d’emocions, de noves experiències, de comunicació activa en anglès i de convivència dins de les seves famílies. Donem les gràcies a l’equip Erasmus+ de l’escola Základná škola A. Sládkoviča de Sliac per la fabulosa organització i acollida, a totes les famílies eslovaques i, com no, a les professores acompanyants del Sert pel seu gran compromís amb el projecte Erasmus+.
Podeu veure fotografies al següent enllaç:


