Benvolgudes Famílies….

Benvolgudes famílies,

Esperem que esteu tots bé. De moment no tenim data de retorn, però des del dia 14 d’abril hem començat el 3r trimestre en format virtual. Som conscients que les realitats familiars són variades i la nostra prioritat, com a docents, és la de vetllar pel benestar de l’alumnat alhora que en fem un seguiment acadèmic i personal. Els professors estan connectant amb els/les alumnes mitjançant el domini serreta.cat i les diverses utilitats que ens permet aquesta tecnologia. Si alguna família ha de connectar amb el tutor/a ho pot fer des del corresponent enllaç de la graella de CONTACTES de TUTORIA.

Per a la vostra informació recopilem aquí les últimes disposicions relacionades amb el Coronavirus en ordre cronològic.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *