logo biblioteca

imatge-biblio-16-17-01 imatge-biblio-16-17-02

Aquest és un projecte que funciona des de fa tretze anys a l’institut on, a més a més d’oferir la possibilitat d’un lloc on poder estudiar, els alumnes tenen a la seva disposició una professional de la documentació que solucionarà qualsevol dubte o problema relacionat amb la seva formació.

ACTIVITATS I PROGRAMACIÓ DEL CURS

Les activitats que proposem per aquest curs se centren, com els darrers anys, en l’interès per fer de la biblioteca un espai per a l’aprenentatge complementari: formatiu, informatiu i lúdic de l’alumnat. Així com també ser un centre de difusió cultural que permeti obrir les nostres portes a tota la comunitat educativa i afavoreixi l’intercanvi i la integració de les nostres propostes a d’altres centres interessats o entitats vinculades.

Per tal d’acomplir bona part dels nostres objectius estructurarem blocs d’activitats en la mesura que es puguin dur a terme i segons la demanda:

1. Exposicions: diades, commemoracions, temàtiques, etc. (poden anar acompanyades de cicles o d’activitats complementàries: cinefòrums, visites guiades, conferències, audicions).

2. Creativitat literària: escriptura creativa, guionatge, poesia-música, jocs de paraules, racons de poesia,…

3. Redacció de la revista de l’AFA “Lletra menuda”

afa.secretaricoloma@gmail.com