logo biblioteca

imatge-biblio-16-17-01 imatge-biblio-16-17-02

Aquest és un projecte que funciona des de fa tretze anys a l’institut on, a més a més d’oferir la possibilitat d’un lloc on poder estudiar, els alumnes tenen a la seva disposició una professional de la documentació que solucionarà qualsevol dubte o problema relacionat amb la seva formació.

logo biblioteca

Les activitats que proposem per aquest curs se centren, com els darrers anys, en l’interès per fer de la biblioteca un espai per a l’aprenentatge complementari: formatiu, informatiu i lúdic de l’alumnat. Així com també ser un centre de difusió cultural que permeti obrir les nostres portes a tota la comunitat educativa i afavoreixi l’intercanvi i la integració de les nostres propostes a d’altres centres interessats o entitats vinculades.

Per tal d’acomplir bona part dels nostres objectius estructurarem blocs d’activitats en la mesura que es puguin dur a terme i segons la demanda:

1. Exposicions: diades, commemoracions, temàtiques, etc. (poden anar acompanyades de cicles o d’activitats complementàries: cinefòrums, visites guiades, conferències, audicions).

2. Creativitat literària: escriptura creativa, guionatge, poesia-música, jocs de paraules, racons de poesia,...

3. Redacció de la revista de l’AFA “Lletra menuda”