Viatges, colònies i sortides de final de curs

Colònies a El Clar del Bosc

El Clar del Bosc és una magnífica casa de colònies, situada enmig dels boscos del Pla de l’Estany, on l'alumnat de primer ha passat dos dies acompanyat dels seus tutors.

Un dia d'aventures a Navarcles

La sortida al llac de Navarcles, situat als peus de les Valls del Montcau i del Parc Natural de Sant LLorenç del Munt, ja l'hem feta alguna altra vegada amb els grups de segon. Perquè, encara que només sigui un dia, ens garanteix passar una bona estona d'aventures per totes les activitats que s'hi poden viure al seu voltant.

Colònies de 3r al Mas Gircós

El Mas Gircós, a la vora de Besalú, és una masia anterior al segle XVII convertida en una casa de colònies amb una variada oferta d'activitats per fer enmig de la natura. Un lloc ideal per anar de colònies l'alumnat i professors tutors de tercer.

Viatge de fi de curs de 4t a Cantàbria

Quanta més calor passavem aquí a Barcelona més bé estaven els alumnes de quart, surfejant pel mar Cantàbric o caminant pels Pics d'Europa. Les fotografies ho diuen tot.

Esperem que tornin amb un gran record d'aquest viatge de fi d'etapa!

Diversió assegurada a Port Aventura

Acompanyats per l'Ivan i la Noemí, els alumnes de primer de batxillerat van agafar el tren i es van plantar aquest dilluns a Port Aventura amb l'objectiu de gaudir al màxim de la recent apertura del parc d'atraccions.

Més fotos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *