Taller d’amfibis i rèptils

Aquesta setmana l’associació Bioeduca ha passat pel nostre centre per mostrar-nos diferents amfibis i rèptils que han estat abandonats. Aquesta associació recull aquests animals per cuidar-los i fer tallers pels centres educatius a fi de conscienciar als alumnes que els animals no són joguines i que cal tenir-ne cura, si els volem tenir a casa. Els alumnes han pogut identificar les principals diferències entre els amfibis i els rèptils, conèixer la seva alimentació, característiques sobre la seva reproducció i els seus sistemes de defensa.

Ha estat un èxit, els alumnes han gaudit tocant tots els animalons!

Àlbum de fotos

Ah! I recordeu que el 22 de maig és el dia internacional de la biodiversitat.

1 comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *