Obres guanyadores del concurs de lectura Atrapallibres i Protagonista Jove

Ja tenim les obres guanyadores del concurs de lectura Atrapallibres i Protagonista Jove que organitza el Clijcat, on l’alumnat del nostre centre ha participat com a jurat dels premis.

Categoria de 1r d’ESO Categoria de 2n d’ESO Categoria de 3r d’ESO
Palmira i l’efecte crisàlide de Gisela Pou La guerra dels botons d’Avi Aristòtil i Dante descobreixen els secrets de l’univers de Benjamín Alire Sáenz

Els premis del CLIJCAT són els guardons de tot l’Estat amb el jurat d’infants i joves més nombrós que durant el curs llegeixen i voten les propostes literàries escollides, prèviament, per una comissió d’experts en literatura infantil i juvenil.

Les obres guanyadores s’han anunciat en un acte virtual conduït per Màrius Serra i en el qual han participat més de 750 infants i joves en representació de tots els inscrits.

En aquest enllaç podeu veure la retransmissió de l’acte de lliurament dels premis. I en aquest altre enllaç, les lectures seleccionades per al premi del curs vinent.

Retransmissió de l’acte de lliurament dels premis Lectures seleccionades per al premi del curs vinent

Moltes felicitats a tots el participants i els millors desitjos d’un estiu gaudint de bones lectures!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *