Excel·lència en els resultats PAU 2020

Encara que amb una mica de retard, estem feliços de compartir una molt bona notícia de la comunitat educativa de l’institut Montserrat Roig.

A finals de juliol vam rebre els resultats de les PAU 2020, que han tingut un gust agredolç. Agre perquè dels 39 alumnes presentats, 3 no les han superat. I molt dolç perquè 6 alumnes han obtingut una distinció PAU en assolir una nota igual o superior a 9.

Són 3 alumnes del batxillerat científico-tecnològic i 3 del batxillerat humanístic:

• Filotea Crasovan Neascu, 9,7
• Jan Lisbona Pascual, 9
• Ona Segura Bonell, 9,1
• Marina Tajafuerce Campo, 9,1
• Sofia Vilella Pujol, 9
• Unai Mitjanes Mingolarra, 9

ELS FELICITEM I ELS DESITGEM, A ELLS I A TOTS ELS NOSTRES ALUMNES, UN FUTUR PLE D’ENCERTS I ÈXITS

1 comentari