Dia de cinema als Verdi Park

capçalera secre 10

Dijous passat, dia 12 de maig, vam poder celebrar junts la cloenda del II Festival de Curtmetratges, amb la sort de tenir com a escenari dues sales dels cinemes Verdi Park que també va ser la seu de la gala del primer any.

Era el punt final dels dies intensos de treball que tot l’alumnat d’ESO havia fet prèviament a les aules i també en els exteriors més adequats per als seus projectes audiovisuals.

P1050204 P1050412 P1050485 P1050550

Tot aquest treball previ es pot repassar en la sèrie de fotos que es van fer i, encara més, en l’excel·lent reportatge de vídeo que van editar un grup d’alumnes de batxillerat. L’enhorabona per la vostra disposició i la vostra capacitat. Aquest és el reportatge:

II Festival de Curtmetratges. REPORTATGE FESTIVAL from INS Secretari Coloma on Vimeo.

Finalment, va arribar el dia en què els millors treballs es projectaven en una gran pantalla, el dia en què s’atorgarien els premis i gaudiríem d’una feina ben feta. Perquè us en feu una idea, aquest és el tràiler de l’esdeveniment:

Abans, però, de desplaçar-nos fins als cinemes Verdi Park tot l’alumnat d’ESO amb el seu professorat, cada grup va tenir temps de visionar a la seva pròpia aula tots els projectes audiovisuals elaborats pels seus companys de curs.

P1050671 P1050676 P1050709

El matí del dijous, mentre uns anaven cap al cinema, d’altres ja feia una estona que hi eren rematant els últims detalls abans de començar la gala. Els conductors de l’acte repassaven les seves presentacions, d’altres muntaven el “photocall” i a les cabines dels tècnics ja estaven posant a punt tots els vídeos finalistes que s’havien de projectar.

P1050605 P1050604 P1050737 P1050753

Cal dir que l’organització va ser impecable. Els grups anaven arribant un darrere l’altre i, a mesura que anaven entrant al vestíbul del cinema, anaven passant pel “photocall“.

P1050609 P1050625 P1050632 P1050644

I, quan ja eren les onze del matí ben tocades, es va iniciar la gala cinematogràfica paral·lelament a les dues sales. En una tots els grups de 1r i 2n que veurien tots els vídeos però que només votarien les obres fetes pels de 3r i 4t. I a l’inrevés a la sala del costat: els nois i noies dels cursos superiors farien de jurat per escollir el “premi del públic” d’entre els vídeos dels cursos inferiors.

Ah! I les dues parelles de presentadors van estar magnífiques.

I si us vàreu perdre la gala, o bé estàveu a la sala del costat, en el vídeo següent us n’hem fet un resum, tal qual, de com va anar.

banner festival curts 2015-16 videos