Recital poètic

IMG_4222

Enguany hem volgut tornar a retre homenatge a la poesia per Sant Jordi. Alguns alumnes de 3r A, 3r B i 2n C van participar voluntàriament en la lectura pública de poemes que havia organitzat el Departament de Llengua Catalana i Literatura.

El recital poètic va començar a les 10.15 hores, al vestíbul de la biblioteca. Els alumnes mateixos es van encarregar de triar els poemes, encara que uns quants s’havien treballat a l’aula prèviament. Vegeu-ne el programa.

L’acte va durar mitja hora llarga, prou per a gaudir d’una bona estona d’autenticitat. La poesia va aconseguir arribar més enllà del que molts esperaven. Un èxit.

L’any que ve hi tornarem amb més alumnes, més poemes i més ganes d’emocionar-nos plegats.

Visca la poesia, visca l’amor i visca Sant Jordi!

Àlbum de fotos