Les nostres extraescolars

silueta-futbol-secre silueta-korfbal-transparent silueta-dj-transparent silueta-teatre-transparent
Futbol sala Korfbal Taller de so i DJ Taller de teatre

Al nostre centre l’AFA coordina les activitats extraescolars esportives (futbol sala, korfbal…), i directament amb el professorat la resta: Teatre, Taller de so i DJ, (altres cursos hi ha hagut extraescolars com Gralla, Hip-hop, Taller de còmic, Taller de ceràmica, Bàdminton…). Actualment tenim dos equips de futbol sala, l’infantil i el cadet, que participen en la lliga de centres del Consell. Divendres passat, en un partit intens però no gaire lluït, el nostre equip va guanyar per la mínima al de l’INS Valldemosa. Ànims!