Més informació sobre el compostatge al centre

La setmana passada va tenir lloc la recollida de la matèria orgànica extra per a la posta en marxa del compostador. Divendres, un grup d’alumnes de 1r d’ESO, junt amb el Raúl Aragón, van omplir el compostador per poder començar ja amb el procés de compostatge.

A partir d’ara, tothom (alumnat i professorat) pot tirar la matèria orgànica (com les pells de fruita de l’esmorzar, que segurament serà el més generat al centre) al contenidor lila que trobareu a l’entrada de l’institut, just entrant al centre a mà dreta.

Agrairíem que féssiu ús d’aquest contenidor i que cada tutor informés als seus alumnes (de tots els cursos d’ESO i batxillerat) de que allí han de tirar les restes orgàniques. Finalment el buidatge d’aquest contenidor es farà cada divendres, així que es pot tirar matèria orgànica durant tota la setmana: de dilluns a divendres.