Concurs Odysseus II

logo odysseus
Els alumnes de 1r de Batxillerat Joan Salvà i Norma Salvadores han quedat finalistes del concurs Europeu Odysseus II. La final és a Madrid el proper divendres 13 de maig i els acompanyarà el Roger Sempere que és el professor tutor del seu treball, “Mars Quest“. L’estada a Madrid de tres dies inclou diverses visites a centres d’investigació d’alt nivell com ara l’Institut Nacional de Tècnica Aeroespacial, el Centre d’Astrobiologia i les instal.lacions AIRBUS.

Des del centre desitgem molta sort i èxit als nostres alumnes concursants. Esperem que ens ho expliquin a la tornada.

Enllaços relacionats:

Lloc web del concurs Odysseus Treballs presentats