Preinscripció ESO curs 2020-21

LLISTES BAREM PROVISIONAL

Del 13 al 22 de maig preinscripcions telemàtiques. (Accés al formulari)

Si necessiteu suport per a fer la preinscripció  telemàtica, podeu trucar al telèfon 937213144 de les 9’00 fins a les 13’30 del 13 al 15 i del 18 al 22 de maig o bé escriure’ns un correu a ad.inssantquirze@gmail.com

Del 19 al 22 de maig preinscripcions presencials. (Només en el cas de no poder fer-ho telemàticament).

Per demanar cita prèvia, cal fer-ho trucant al 937213144 (de 9’00 a 13’30 del 13 al 15 i del 18 al 22 de maig) o per correu electrònic a ad.inssant quirze@gmail.com.

Sense cita prèvia no es podrà accedir a l’Institut Sant Quirze del Vallès.

• Per als alumnes procedents de les escoles de primària adscrites al nostre institut (escoles El Turonet, Lola Anglada i Taula Rodona): Alguns ja teniu la documentació que us vam fer arribar abans del confinament i aquesta continua sent la mateixa a excepció del full de sol·licitud de preinscripció, que cal substituir-lo per el telemàtic que trobareu a l’enllaç de sota.
  • Per als alumnes que no teniu la documentació: és la que detallem a continuació

Instruccions

1. Omplir la sol·licitud de preinscripció
    1. CODI DE CENTRE : 08047583  Ins Sant Quirze del Vallès
  2. Donar-se d’alta a la plataforma virtual interactiva Clickedu     https://iessantquirze.clickedu.eu/preinscripcions/preinscripcions_mw.php

3. Escanejar o fotografiar la següent documentació

Per a més informació sobre documentació i criteris de barem clicar els següents enllaços:  documentaciócriteris de barem

4. Enviar tota la documentació escanejada  a la següent adreça de correu:   ad.inssantquirze@gmail.com

“Poseu el nom complert de l’alumne i el curs per al qual sol·liciteu plaça en l’assumpte de l’e-mail”

5. Rebreu un mail al cap de dos dies lectius de confirmació de la preinscripció. Si hi ha qualsevol problema amb la preinscripció, ens posarem en contacte amb vosaltres. El mail el rebreu tant aviat com ens sigui possible, la nostra estimació és d’un parell de dies després d’haver rebut el correu electrònic amb la vostra documentació.

Oferta de places inicial
Assignació de places
Preguntes freqüents

Per qualsevol dubte podeu anar a la web del Departament d’Educació, apartat de preinscripció.