Carícies de paper

Els alumnes de segon d’ESO porten unes setmanes treballant, a l’hora de tutoria, com són ells com a grup i reflexionant sobre les seves relacions dins  i fora de l’aula. Per acabar l’activitat, cadascú ha dedicat unes paraules boniques als altres.
Aprofitem aquesta informació per oferir-vos… Llegeix més»

SOStenible?

Exposició temporal sobre sostenibilitat, consumisme i obsolescència en què participa alumnat de 1r, 3r, 4t d’ESO i 2n de Batxillerat.
A finals de novembre té lloc el BlackFriday. L’exposició al passadís principal de l’Institut pretén conscienciar sobre aquest dia en què el consum es dispara. Lligat… Llegeix més»

S’acosta el Nadal a la SIEI.

Quan ens acostem a les festes de Nadal és un bon moment per experimentar moments diferents i originals a l’Institut.
Aquest curs els alumnes del SIEI ja han començat el Taller de Nadal. Es tracta d’aprofitar la proximitat d’aquestes dates per treballar de forma lúdica i… Llegeix més»

La Geometria ens envolta, fotografia matemàtica (1r d’ESO)

A la matèria de matemàtiques, a 1r de l’ESO, estem treballant alguns dels continguts clau sobre geometria corresponents a aquest nivell educatiu. Una forma molt interessant de fer-ho són les activitats relacionades amb la fotografia matemàtica, en què es demana als estudiants que fotografiïn un… Llegeix més»

La pissarra de l’Institut

A la pissarra de l’entrada de l’institut, cada setmana els alumnes  del centre s’encarreguen d’escriure  missatges positius.

Beques i ajuts 2020-21

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu
Trobareu la sol·licitud i les instruccions per omplir-la en aquest enllaç:
Beques NEE 2020-21

· Termini per presentar les sol·licituds: del 9 d’agost al 30 de setembre de 2020

Beques per a ensenyaments postobligatoris no… Llegeix més»

Visita d’un exalumne youtuber, “iLeoVlogs”

Una inesperada i divertida visita al nostre institut. Ens fa il·lusió compartir aquest vídeo i els records del Guillem “iLeoVlogs” amb tota la comunitat educativa.
Compartim sis anys de les vides dels nostres alumnes i sempre és un honor i un plaer comprovar que ens recorden… Llegeix més»