Projecte TEI: Jocs de taula

L’últim dia lectiu abans de les vacances de Nadal, els alumnes de 1r i 3r d’ESO han jugat a diferents jocs de taula. Amb aquesta activitat han pogut compartir, col·laborar, pensar, resoldre i somriure mentre es coneixien més i passaven una bona estona. A cada… Llegeix més»

Teatre a la patronal: “Que sí, vida!”

El dimecres 11 de desembre tots el alumnes de 3r d’ESO han anat a La Patronal a veure l’obra de teatre “Que sí, vida” sobre prevenció de malalties de transmissió sexual. Ha estat una activitat gratuïta subvencionada per l’ajuntament de Sant Quirze del Vallès.
Aquesta obra potencia la… Llegeix més»

Sortida de 1r d’ESO a la pista de Gel

El passat dimecres 27 de novembre el departament d’Educació Física va organitzar una sortida a patinar a la pista de Gel del Futbol Club Barcelona.
Aquesta activitat combina el caràcter lúdic i de cohesió, amb la pràctica de l’esport, cosa que resulta altament profitosa per als… Llegeix més»

Sortida dels primers d’ESO al Montcau

El 18 i 19 de novembre els nois i noies de 1r d’ESO van fer una sortida al Montcau. Per il·lustrar aquesta experiència, us proposem que llegiu la redacció que va fer, en tornar, un d’ells:
EXCURSIÓ AL MONTCAU
El dilluns 18 de novembre vaig fer la… Llegeix més»