COMPARTIM PARAULES BONIQUES

Els alumnes de segon d’ESO porten unes setmanes treballant, a l’hora de tutoria, com són ells com a grup i reflexionant sobre les seves relacions dins  i fora de l’aula. Per acabar l’activitat, cadascú ha dedicat unes paraules boniques als altres.

Aprofitem aquesta informació per oferir-vos una reflexió del Carles Capdevila sobre el fet d’afrontar el nostre dia a dia amb una actitud positiva i agraïda.

“Cada dia de la nostra vida té dues versions, la cara A i la cara B. I com que està de moda la queixa, i pensar que els altres tenen més sort i mai rebem el que ens mereixem, solem ficar-nos al llit carregats de retrets contra el món. Si hi penses bé i ho treballes, cada dia t’ha dut coses bones, aprenentatges enriquidors. I si els vas recordant, si construeixes un relat cert sobre la part positiva del que et va passar ahir, sortiràs a afrontar l’avui amb més ganes”.
(Carles Capdevila)

A l’institut Sant Quirze… estudiem francès!

Aquest any els alumnes de 1r d’ESO han estat treballant una cançó per Nadal. Volem compartir-la amb tots vosaltres. Es diu “On écrit sur les murs”.
Esperem que us acabi enganxant tant com a nosaltres!

Gràcies a tots aquells alumnes que hi han posat moltes ganes i a tots els professors que van ajudar el dia de la gravació.

Joyeux Noël à tous!

FORUM DES FORMATIONS EN FRANCE

Le 21 novembre dernier, certains élèves de 2ème année Batxibac, accompagnés de leurs parents, se sont rendus l’après midi au Lycée français de Barcelone pour assister au Forum des formations en France. Ce Forum, qu’organise le Lycée français de Barcelone et Campus France pour quatrième… Llegeix més»

Classe de català de nouvinguts.

A la classe de català de nouvinguts treballem vocabulari relacionat amb la tardor, acompanyat sempre de la seva imatge; triem la paraula que ens resulta més difícil de recordar i la retallem per grafemes per tal de tornar-la a crear. Amb aquesta paraula aprofitem per… Llegeix més»