Qui som

HISTÒRIA

L’Institut Sant Just va ser fundat el curs 1978 com Institut de Batxillerat en un entorn privilegiat, envoltats de natura, en un paratge tranquil que, més de quaranta anys després, continua sent una marca de distinció del centre. Aquest Institut va néixer gràcies a la voluntat del poble, que ha volgut sempre que els seus adolescents es formessin prop de l’entorn familiar i amb les millors garanties per al seu futur. El seu Projecte Educatiu del Centre marca com a fita “l’establiment d’una educació integral en la qual, tant la vida estrictament acadèmica, com la relació entre els companys, el professorat i tots els membres de la comunitat educativa, es basi en la llibertat, la tolerància i el respecte mutus”. Des del curs 1996-97, amb la implantació de la LOGSE, es va convertir en un Institut d’Ensenyament Secundari, la qual cosa que va obligar a la construcció d’un segon edifici, per allotjar el primer cicle de l’ESO, que es va inaugurar el 1999. L’existència d’aquests dos edificis, així com l’extens jardí situat al mig, dóna al centre un perfil diferenciat i de particular encant estètic.

Ens plantegem l’educació com una tasca col·lectiva i d’equip, adreçada al desenvolupament integral de l’alumnat. Per aquest motiu fem de l’acció tutorial l’eix vertebrador del conjunt d’activitats que contribueixen a la formació integral del nostre alumnat, des de la dinamització del grup-classe i la coordinació de l’activitat educativa entre el professorat i les persones responsables de l’alumne/a, a l’orientació acadèmica, personal i professional de l’alumnat.

PROJECTE EDUCATIU

Cliqueu aquí

EQUIP DIRECTIU 2022-2026

DIRECTOR: Jesús Margarit Varas