Setmana europea de la mobilitat

Del 16 al 22 de setembre s’està celebrant la setmana de la mobilitat europea. Des del nostre centre educatiu en volem fer difusió per tal d’aconseguir que els alumnes vinguin i marxin a l’institut caminant o amb bicicleta (entenent que hi ha circumstàncies personals específiques). Promouen doncs que això sigui una tendència per a tot els curs, i no només d’aquesta setmana específica.

Els beneficis són d’una banda individuals, ja que els alumnes es mouen i fan exercici, i de l’altra comuns, ja que evitem emetre gasos contaminants a l’atmosfera. Últimament els mitjans de comunicació es fan ressò de la importància de reduir les activitats contaminants per tal d’evitar un increment de temperatura elevat i amb unes conseqüències nefastes pel planeta Terra i, per tant per a nosaltres mateixos i les altres espècies animals.

L’ús del vehicle privat és un dels causants de contaminació; nosaltres podem incidir en aquest aspecte, però no hem d’oblidar que hi ha grans empreses responsables de nivells de contaminació molt elevats i, també, que els nostres polítics tenen la responsabilitat de fer lleis que regulin de manera real i efectiva aquestes emissions.

Cordialment Escola verda

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *