Projecte de recerca de 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO realitza el seu projecte de recerca al llarg del curs.

Aquest curs 2020-2021, la matèria de projecte de recerca es realitza integrada en les matèries de física i química i emprenedoria.

Alguns dels grups d’alumnes han preparat unes enquestes per a realitzar la part pràctica del seu projecte, aquí les teniu.

• Bullying:
    • Hola!
      Nosaltres som dues alumnes de 4t d’ESO, i estem fent el projecte de recerca sobre el bullying i ens aniria bé saber quins coneixements té la gent sobre el tema.
      A continuació trobareu el formulari amb unes preguntes.
      Gràcies!
    • Enquesta: formulari_bullying

• Felicitat:
    • Som unes alumnes de 4t d’ESO i estem fent el projecte de recerca sobre les emocions. Agrairïem que contestessiu aquesta enquesta de la manera més acurada possible. La data límit per respondre l’enquesta és el dia 4 de març.
      Moltíssimes gràcies.
    • Enquesta: formulari_felicitat

• Moda, llibertat o condemna:
    • Hola, som unes alumnes de 4t que estem fent el projecte de recerca. I agrairíem que contestéssiu aquesta enquesta. Gràcies.
    • Enquesta: formulari_moda

• El robots:
    • Hola, som uns alumnes de 4t d’ESO que estem fent el treball de recerca sobre els robots en el cinema, us agrairíem moltíssim que ens responguéssiu a aquestes preguntes.
      Moltes Gràcies
    • Enquesta: formulari_robots

• Skate:
    • Som uns estudiants de 4 ESO que estem fent un TDR sobre l’història de l’skate, us agrairíem que responguessiu les seguents preguntes.
    • Enquesta: formulari_skate

• Parálisis del sueño:
    • El nostre treball va relacionat amb el tema del paràlisis del son i ens ajudaria molt si la gent pogués respondre el formulari amb sinceritat.
      Aquesta anomalia va relacionada amb les etapes del son i normalment les sensacions es descriuen com un malson molt real.
    • Enquesta: formulari_son

• Com afecta la música als nostres sentiments?
    • Som duess alumnes de 4t d’ESO que ens interessa molt el món de la música. El nostre treball de recerca va sobre com afecta la música als nostres sentiments i ens agradaria que poguessis respondre un qüestionari per saber els gustos musicals i que hi ha entre les diferents edats i gèneres.
      Moltes gràcies 🙂
    • Enquesta: formulari_musica