Dia Internacional de la Llengua Materna (21 de febrer)

Amb motiu del Dia Internacional de la Llengua Materna, que es celebra el 21 de febrer, els alumnes d’origen estranger han compartit aquests dies amb els seus companys frases, poemes i cançons en la seva llengua materna. A més a més, els alumnes d’aula d’acollida han elaborat una exposició al passadís de l’institut amb textos escrits en la seva llengua materna i traduïts al català. Entre els alumnes de l’aula d’acollida trobem parlants de les següents llengües: wòlof, pulaar, àrab, rus, xinès, portuguès, panjabi, francès, català i castellà, Pensem que és important reconèixer el valor de la diversitat lingüística i cultural i promocionar el plurilingüisme a les aules.